fa en
تیر 1399
تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه کهریزک استان تهران با مشارکت مجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف
منتشرشده در اخبار
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، مجمع نمایندگان دانشگاه صنعتی شریف در دیدار با علی شهری مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، توافق‌نامه تکمیل یک باب فضای آموزشی در منطقه کهریزک استان تهران را به امضا رساندند.
 
این فضای آموزشی مشتمل بر ۱۲ کلاس درس و با پیش بینی اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان تکمیل و در اختیار اداره آموزش و پرورش کهریزک قرار خواهد گرفت.
 
مجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران اعتباری بالغ بر یک ملیارد تومان از هزینه احداث مدرسه مذکور را متقبل و مابقی از محل اعتبارات دولتی تأمین خواهد شد. 
این تفاهم نامه توسط «آقایان اردشیر قادری و حسین کمالیان» به نمایندگی از مجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف و علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به امضا رسید.
 
مقرر گردید تا فضای آموزشی مذکور به نام «دبیرستان دخترانه شهدای دانشگاه صنعتی شریف» نام‌گذاری شود.
تفاهم‌نامه همکاری «نوسازی مدارس تهران» با «مجمع دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف» به امضا رسید
منتشرشده در اخبار
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با مجمع دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.
 
نمایندگان مجمع دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف ضمن مشارکت در تکمیل یک باب فضای آموزشی 12 کلاسه در کهریزک استان تهران، تفاهم‌نامه همکاری داوطلبانه در خصوص «طراحی سازه، معماری، نقشه برداری، برآورد، تأسیسات مکانیکی و برقی» با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران منعقد شد.
 
هدف اصلی از انجام این تفاهم‌نامه همکاری در جهت کمک و تسریع در احداث پروژه‌های آموزشی استان تهران به ویژه مدارس خیر ساز خواهد بود و در ادامه نیز از پتانسیل فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در این خصوص استفاده خواهد شد.
 
این توافق که با مجمع دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف به انجام رسید، در راستای کمک‌های فنی و مهندسی بر اساس نیازهای اعلامی ازسوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خواهد بود.

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap