fa en
مهر 1398
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با مدیرعامل موسسه مهرگیتی دیدار و گفت‌وگو کرد
منتشرشده در خیرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، در راستای تکریم خیرین نیک اندیش مدرسه ساز استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و هیأت همراه با زهرا گیتی‌نژاد مدیرعامل موسسه مردم نهاد مهرگیتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که در محل دفتر موسسه مهرگیتی برگزار شد، زهرا گیتی‌نژاد ضمن معرفی تمام فعالیت‌هایی که در مجموعه مهرگیتی انجام می‌شود، اظهار کرد: از سال 1384 فعالیت این موسسه که غالبا فرهنگی است، آغاز شده و اصل کار بر پایه «مدرسه سازی» است.
گیتی‌نژاد تصریح کرد: تاکنون 330 مدرسه توسط این موسسه یا ساخته شده و یا در حال احداث است که با کمک خیرین در مناطق محروم، کم برخوردار و نیازمند احداث شده است. لازم به توضیح است که یک سوم این مدارس در استان سیستان و بلوچستان احداث شده است.
مدیرعامل موسسه مردم نهاد مهرگیتی با بیان اینکه «تهران» پس از سیستان و بلوچستان به لحاظ فضاهای آموزشی بسیار نیازمند است، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک و همت خیرین ساخت مدارس را در مناطق لازم التوجه ادامه دهیم و در این بین حتی استان‌های تهران، البرز و قزوین هم مورد توجه هستند.
در ادامه علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و فعالیت‌هایی که موسسه مهرگیتی انجام داده است، بهترین سرمایه‌گذاری را در بخش آموزش و پرورش عنوان و اظهار کرد: خیرین گرانقدر مدرسه ساز، هوشمندانه‌ترین فعالیت را برای فعالیت‌های خیرخواهانه انتخاب کرده‌اند، زیرا این حرکت بسیار اثرگذار است.
وی افزود: چیزی که به طور ناملموس تعلیم و تربیت در استان تهران را دچار مشکل کرده است، تراکم بسیار بالای کلاس‌های درس است که باعث عدم شکل‌گیری کامل فرایند یادگیری و یاددهی می‌شود.
شهری با اشاره به اینکه در برخی مناطق آموزش و پرورش استان تهران تراکم دانش‌آموزی به مراتب بیشتر از سایر مناطق است، خاطرنشان کرد: در حوزه شهرستان‌های استان تهران و در شهرقدس و بهارستان و حتی شهریار این میزان تراکم بسیار بالا است؛ حتی در مناطق مرکزی و جنوب شهرتهران همانند مناطق 10 تا 12 ضمن وجود تراکم، مدارس فرسوده با عمر بالای 60 سال نیز وجود دارد.
وی افزود: اعتبارات عمرانی استان تهران 2 برابر شده است و در حوزه اعتبارات ملی نیز رقم قابل توجه‌ای کمک می‌شود اما این نیاز در حوزه ساخت مدارس آنقدر زیاد است که بدون حضور و توجه خیرین نیک اندیش مدرسه ساز شرایط بسیار سخت خواهد بود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در پایان پیشنهاد پذیرش ریاست شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان تهران را به زهرا گیتی‌نژاد مدیرعامل موسسه مردم نهاد مهرگیتی ارائه کرد که این موضوع توسط خانم گیتی‌نژاد مورد پذیرش قرار گرفت.
گفتنی است، در پایان این دیدار و نشست صمیمانه، توافق ساخت یک واحد آموزشی خیری با حضور خیر نیک اندیش آقای قادری، موسسه مردم نهاد مهرگیتی و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به امضا رسید.

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap