fa en
آبان 1398
مجتمع آموزشي استثنايي كريم اهل بيت (ع) در شهرستان رودهن استان تهران با حضور وزير آموزش و پرورش افتتاح شد
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران، مجتمع آموزشي استثنايي كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) و كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهرستان رودهن از توابع استان تهران به بهره برداري رسيد.
اين مجتمع آموزشي استثنايي داراي ٣٣ باب كلاس درس، نمازخانه و سالن چند منظوره با ٣٤٠ مترمربع، سالن آبدرماني مخصوص دانش آموزان استثنايي و در ٣٥٢٥ متر مربع زيربنا احداث شده است.
محسن حاجي ميرزايي وزير آموزش و پرورش، سيدجواد حسيني رييس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، مهراله رخشاني مهر رييس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور، علي شهري مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران، سيدهادي موجاني رييس مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستانهاي استان تهران، دكتر ناصر قفلي رييس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، دكتر صيدلو مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران و جمعي از مديران و خيرين مدرسه ساز در مراسم افتتاح اين مجتمع آموزشي حضور داشتند.
انجمن حامي دانش آموزان استثنايي كشور با كمك دولت و خيرين اين مجتمع آموزشي را احداث كرده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با «احترام فرنو» خیر مدرسه ساز دیدار و گفت‌وگو کرد
منتشرشده در خیرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، خیرین مدرسه ساز جایگاه والایی در بین آحاد جامعه و همچنین فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش دارند، لذا تکریم از این بلند همتان امری ضروری و همیشگی است.
علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با حضور در منزل خیر محترمه مدرسه ساز «احترام فرنو»، ضمن دیدار با ایشان، در خصوص موضوعات مختلف در حوزه مدرسه سازی به گفت‌و‌گو پرداخت.
سرکار خانم احترام فرنو از بنیانگذاران جامعه خیرین مدرسه ساز است که در کنار مرحوم دکتر حافظی در بیش از 20 سال پیش فعالیت مدرسه سازی و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را بنا نهادند.
او پس از فوت همسرش مدرسه‌ای در منطقه شهرقدس استان تهران بنا نهاد و پس از آن نیز در ساخت، جذب و هدایت خیرین به سمت مدرسه سازی نقش بسزایی داشت و دارد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به همراه معاون و کارشناسان مشارکت‌های مردمی این اداره کل با حضور در منزل این خیر نیک اندیش که همچنان از ارکان جامعه و مجمع خیرین مدرسه ساز هستند، از زحماتی که سالها در این عرصه کشیدند، تقدیر و تشکر کردند.

مدرسه 10 کلاسه بنیاد علوی در منطقه بهارستان استان تهران افتتاح شد
منتشرشده در خیرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در ادامه افتتاح مدارس نوساز در استان تهران، مدرسه 10 کلاسه بنیاد علوی در منطقه بهارستان از توابع استان تهران به بهره‌برداری رسید.

این آموزشگاه با 10 کلاس درس، 971 مترمربع زیربنا، 2606 متر مربع مساحت زمین در مهر 1398 آماده و در 12 آبان ماه 1398 به بهره‌برداری رسمی رسید.

این مدرسه با مشارکت بنیاد علوی و اعتبارات دولتی در منطقه آموزشی بهارستان2 شهرستان‌های استان تهران که از مناطق پر تراکم استان تهران است، احداث و در اختیار دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم قرار گرفته است.

در مراسم بهره‌برداری از مدرسه فوق، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، موسی برزگری مدیرعامل بنیاد برکت، مجتبی خانجانی فرماندار بهارستان و جمعی از معاونان اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، بنیاد برکت و اداره آموزش و پرورش بهارستان حضور داشتند.

در پایان نیز هدایای ویژه مقام معظم رهبری که از طرف بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی آماده شده بود، به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا شد.

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap