fa en
فروردين 1398
آموزشگاه 6 کلاسه «زنده یاد سیدمهدی موجانی» در شهریار افتتاح شد
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، آموزشگاه 6 کلاسه زنده یاد سید مهدی موجانی در روستای رامین، بخش فردوسیه، شهرستان شهریار از توابع استان تهران افتتاح شد.

این آموزشگاه در 410 مترمربع با 6 کلاس درس و در زیربنای 2560 متر مربع احداث و میزبان 160 دانش‌آموز دختر و پسر است.

هزینه احداث این آموزشگاه یک میلیارد تومان بوده است که حدود 650 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی و مابقی توسط خیرمحترم پرداخت شده است.

سیدهادی موجانی رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران این آموزشگاه را به نام پدر خود نامگذاری کرده است و در مجموع 1هزینه احداث این آموزشگاه یک میلیارد تومان بوده است که حدود 650 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی و مابقی توسط خیرمحترم پرداخت شده است.

سیدهادی موجانی رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران این آموزشگاه را به نام پدر خود نامگذاری کرده است و در احداث مجموعا 15 مدرسه را در حوزه شهرستانهای استان تهران تعهد کرده است که آموزشگاه فوق نخستین تعهد خیرمحترم است.

کلنگ احداث مدرسه خیری زنده یاد محمود دربانی در قرچک استان تهران زده شد
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، کلنگ شروع عملیات احداث مدرسه خیری زنده یاد محمود دربانی در قرچک از توابع استان تهران به زمین زده شد.این آموزشگاه به همت خیرنکی اندیش شهریار دربانی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران احداث خواهد شد.مدرسه مذکور 12 کلاس درس و زیربنای 1340 متر مربع و در زمینی به مساحت 1700 متر مربع ساخته می شود.آموزشگاه فوق با تلاش اداره کل نوسازی مدارس استان تهران قرار است در مهر 98 به بهره برداری برسد و با اعتبار اولیه 3 میلیارد تومان توسط خیر محترم تامین خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، دبستان زنده یاد حاج خلیل تاجیک در فشافویه از توابع استان تهران افتتاح شد.
این دبستان با 6 کلاس درس پذیرای 250 دانش آموز پسر در مقطع ابتدایی است. مدرسه مذکور به همت خیر نیک اندیش محمود تاجیک در اردیبهشت 1396 کلنگ زنی شد و در دی ماه سال جاری به بهره برداری رسید.
این دبستان در 2700 متر مربع مساحت و زیربنای 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران احداث شده است.
با حضور دکتر حافظی:دبستان ١٨ كلاسه مرحومه دكتر مهين نويدي در جاجرود استان تهران افتتاح شد
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان تهران، دبستان ١٨ كلاسه مرحومه دكتر مهين نويدي كه به همت همسر وي دكتر امامي احداث شده است، در 22 دي ماه به بهره برداري رسيد.

اين آموزشگاه با زيربناي ٢٥٠٠ مترمربع و داراي سالن اجتماعات، نمازخانه، كتابخانه و اتاق اداري است.

تعداد ٥٤٠ دانش آموز دبستاني دختر در يك شيفت در اين مدرسه مشغول تحصيل شدند.

در اين مراسم علي شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران، علي اصغر فاني وزير اسبق آموزش و پرورش، دكتر حافظي رييس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور و جمعي از مسئولان استاني حضور داشتند.

دبستان ۶ کلاسه زنده یاد ابراهیم رأسی در جوادآباد استان تهران به بهره‌برداری رسید
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، دبستان 6 کلاسه زنده‌یاد ابراهیم رأسی که به همت خانواده زنده یاد رأسی احداث شده است، در روستای جعفرآباد از توابع جوادآباد در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

این پروژه آموزشی با زیربنای 1880 متر مربع و مجموعا دارای 6 کلاس درس و نمازخانه است.

عباس کیوانلو مدیر آموزش‌ و پرورش بخش جوادآباد در مراسم افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیر ساز زنده‌یاد ابراهیم راسی که در روستای جعفرآباد برگزار شد، اظهار داشت: جوادآباد ۳۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد اما انصافاً ازلحاظ امکانات دانش‌آموزان این بخش بسیار بی‌بهره هستند.

وی افزود: امیدواریم که قدم‌های خیر خیرین این موانع را بردارد و فاصله‌ها را کم کند تا انشا الله دانش‌آموزان مستعد ما بتوانند رشد و تعالی پیدا کنند.

خدیجه نیزاری مشاور امور بانوان رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: جایزه بزرگ جهانی گوهرشاد برای سومین سال بانوان خیر مدرسه‌ساز کسب کردند.

وی افزود: خانمی که نبض اقتصاد جامعه در دستش نیست با ثروت خود ۵۲ پروژه ساخته است، که متأسفانه این‌ها مشهود نیست.

مشاور امور بانوان رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان داشت: همه خیرین از مادری که خیر بوده است و یا فکر فعالیت خیری داشته و یا خانواده‌ای که در رأس آن‌ها مادر یا زن قرار دارد شکل‌گرفته‌اند.

نیزاری با اشاره به برگزاری همایش ملی تکریم از خیرین مدرسه ساز در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی خیرین اصلاً نامی از آن‌ها برده نمی‌شد و برخی بسیار پررنگ بودند. کسی که نامش نیست برای رضای خدا قدم برمی‌دارد و قطعاً هم اجر اخروی می‌برد و هدف آفرینش را تحقق می‌بخشد.

وی اضافه کرد: گاهی از خود بپرسیم چرا به این دنیا آمده‌ایم. خدایی با این عظمت با این قدرت با این بزرگواری این‌همه آفرینش و شگفتی که دارد چرا انسانی را که با این ویژگی است را آفرید.

وی در پایان از خانواده زنده یاد ابراهیم رأسی که در احداث این واحد آموزشی 6 کلاسه همت گماردند، تقدیر و تشکر کرد.

نشست منطقه‌ای جشنواره خیرین مدرسه ساز به میزبانی تهران برگزار شد
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، نشست منطقه‌ای «منطقه یک» بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به میزبانی استان تهران برگزار شد.

توجه به جشنواره‌های مدرسه‌ای، تکریم خیرین در مدارس خیرساز، برگزاری متفاوت جشنواره‌های استانی، استفاده از نوآوری در جشنواره‌ها، توجه به ارزیابی استانها در برگزاری جشنواره‌ها و پیشنهادات جهت هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره‌های مدرسه‌ای و استانی از موارد مطرح شده در این نشست بود.

این جلسه با حضور علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، محمدرضا قربانی مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و نمایندگان استانهای منطقه یک کشور در حوزه مشارکتهای مردمی تشکیل شد.

بر اساس تقسیم بندی ادارات کل نوسازی مدارس، منطقه یک شامل استانهای قم، البرز، سمنان، قزوین، مازندران و تهران است.

نخستین جلسه هماهنگی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تهران برگزار شد
منتشرشده در خیرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، نخستین جلسه هماهنگی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران برگزار شد.

این جلسه به ریاست مدیرکل محترم و با حضور اعضای شورای معاونان و مسئولان کمیته‌های مختلف حاضر در جشنواره بیست و یکم تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران توصیه‌هایی در راستای کیفیت برگزاری و توجه به تکریم خیرین محترم مدرسه ساز ارائه کرد.

در ادامه نیز در خصوص چگونگی هماهنگی برای جشنواره‌های مدرسه‌ای مطابق شیوه نامه ارسالی مطالبی مطرح و مصوباتی در این جلسه به تأیید اعضای جلسه رسید.

همچنین، در خصوص زمان برگزاری جشنواره بیست و یکم در استان تهران، پیشنهاد اعضای جلسه هفته آخر خردادماه و دهه اول تیرماه 1398 بود و تاریخ اولیه برای برگزاری این جشنواره، 28 خردادماه 1398 تعیین شد.

در خصوص مکان برگزاری، ملزومات، پیشنهادات بهبود کیفیت برگزاری و دیگر جزئیات آن در جلسه بعدی هماهنگی به عمل خواهد آمد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران: پیش بینی مشارکت 150 میلیارد تومانی خیرین در جشنواره بیست و یکم
منتشرشده در خیرین

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در نشست ستاد مرکزی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران اظهار داشت: از «تهران» و «استان تهران» انتظارات مضاعفی در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز وجود دارد.

وی افزود: به لحاظ حضور بسیاری از مهمانان و شخصیت‌ها در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران، سازمان نوسازی مدارس کشور و به تبع وزارت آموزش و پرورش توقع بیشتری از استان تهران دارند.

شهری با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با شرایط و وضعیت بهتری برگزار شود، خاطرنشان کرد: شاخص میزان تعهد و کمک‌های خیرین مدرسه ساز در جشنواره، ملاک ارزیابی وزارت آموزش و پرورش و تخصیص اعتبارات و کمک به پروژه‌های خیرین خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اینکه دفاتر مجامع خیرین در مناطق آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است بتوانیم عدد تعهدات جشنواره بیست و یکم را به میزان قابل توجه افزایش دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه در تلاش هستیم تا رقم تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال 1398 افزایش چشم‌گیری داشته باشد، عنوان کرد: هدف گذاری برای جذب تعهدات خیرین در جشنواره بیست و یکم 150 میلیارد تومان در استان تهران است و با توجه به پتانسیلی که وجود دارد، تحقق این امر امکان پذیر است.

شهری گفت: پروژ‌ه‌های بسیاری در مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرتهران و شهرستانهای استان تهران توسط خیرین احداث، تعمیر و تجهیز می‌شود که نیاز است تا اطلاعات مربوط به مشارکت خیرین در مناطق به نوسازی مدارس اعلام شود.

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap