fa en
شهریور 1398
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در مراسم آغاز بهار تعلیم و تربیت عنوان کرد شروع سال تحصیلی جدید برای 2 میلیون دانش‌آموز در بیش از 7 هزار مدرسه استان تهران
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با حضور در مدرسه آزادگان منطقه 6 آموزش و پرورش شهرتهران، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.
دکتر شهری در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: اميدوارم سال تحصيلي جديد بر شما مبارك باشد و توفيق شما را از خداوند متعال خواستارم.
وی از حضور مهندس ترکی ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی مدرسه آزادگان تشکر و خاطرنشان کرد: آقای مهندس ترکی در مراسم شروع سال تحصیلی جدید شرکت کردند تا بگويند در كنار شما عزيزان دانش‌آموز و فرهنگيان هستند و هر خدمتي كه از دستمان براي نظام تعليم و تربيت ساخته باشد، انجام مي‌دهيم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران توصیه پدرانه‌ای نیز به دانش‌آموزان در بدو ورود به کلاس‌های درس داشت و تصریح کرد: وظيفه اصلي شما درس خواندن است، این موضوع را فراموش نكنيد زيرا آينده ايران اسلامي به دست شما رقم خواهد خورد و تهذيب و ورزش كه از تاكيدات مقام معظم رهبري است را هم در کنار تحصیل علم و دانش، مد نظر قرار دهید.
وی با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی 99-98، گفت: امروز و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، در استان تهران حدود ٢ ميليون دانش‌آموز در بیش از ٧ هزار مدرسه به کلاس‌های درس می‌روند و با امكاناتی که وجود دارد تلاش و همت شما دانش‌آموزان را در تحصیل دانش طلب می‌کند.
شهری با گرامی داشت نام و یاد رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدای جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: نام این مدرسه «آزادگان» است و از شما می‌خواهیم همواره به یاد دلاورمردان این مرز و بوم باشید.

زنگ آغاز سال تحصیلی 99-98 در مدرسه آزادگان تهران نواخته شد
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید 99-98 زنگ شروع فعالیت تعلیم و تربیت در مدارس سراسر کشور نواخته شد.
دکتر علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به همراه مهندس نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور در دبیرستان آزادگان واقع در منطقه 6 آموزش و پرورش تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواختند.
در این مراسم که با حضور دانش‌آموزان، معلمان، کادر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه 6 تهران برگزار شد، از دانش‌آموزان و معلمان برتر که حائز رتبه‌های نخست علمی و آموزشی کشوری شده‌اند، نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
دانش‌آموزان مدرسه آزادگان با استقبال مسئولان عالی رتبه استان تهران، پای به کلاس‌های درس جهت شروع بهار تعلیم و تربیت، افزایش سطح علمی و ساختن آینده ایران اسلامی گذاشتند.

اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران، به عنوان نخستين دستگاه برتر استان تهران انتخاب شد
منتشرشده در اخبار

بيست و يكمين جشنواره شهيد رجايي استان تهران به ميزباني استانداري تهران و با حضور انصاري معاون رييس جمهور و رييس سازمان اداري و استخدامي كشور و محسني بندپي استاندار تهران برگزار شد.
در اين جشنواره، اداره كل نوسازي مدارس استان تهران به عنوان دستگاه برتر استاني در شاخص هاي اختصاصي انتخاب شد.
دكتر علي شهري مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران در اين مراسم لوح و تنديس سپاس اين جشنواره را از معاون رييس جمهور و رييس سازمان امور اداري و استخدامي كشور به عنوان دستگاه برتر استاني دريافت كرد.

آموزشگاه ١٦ كلاسه امام رضا (ع) در شهرستان فيروزكوه استان تهران افتتاح شد
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، همزمان با هفته دولت و با حضور دكتر تقي زاده معاون محترم هماهنگي امور عمراني استانداري تهران، دكتر شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران، نماينده مردم فيروزكوه و دماوند در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار فيروزكوه و جمعي از مسئولان محلي اين واحد آموزشي به بهره برداري رسيد.
آموزشگاه امام رضا (ع) با مشخصات ذيل توسط اداره كل نوسازي مدارس استان تهران و با اعتبارات ملي احداث شده است.
تعداد كلاس: ١٦ باب
تعداد اتاق اداري: ٦ باب
تعداد آزمايشگاه و كارگاه: ٣ باب
زيربناي كل: ٢٢١٨ مترمربع
مساحت زمين: ٣٥١٦ مترمربع
نمازخانه: يك باب
كتابخانه: يك باب
سالن چند منظوره: يك باب
آموزشگاه فوق يكي از بزرگترين واحدهاي آموزشي استان تهران است

علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس : وقفه‌ای در ساخت فضاهای آموزشی استان تهران حتی در شرایط اقتصادی کنونی ایجاد نشده است
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت فضاهای آموزشی استان تهران در آستانه شروع سال تحصیلی جدید چگونه است؟»، اظهار کرد: یکی از موضوعات قابل اهمیتی که در هر سال و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آن صورت می‌گیرد، آماده سازی فضاهای آموزشی است.
وی افزود: تمام تلاش اداره‌ کل نوسازی مدارس استان تهران تهیه، پیش‌بینی و احداث فضاهای آموزشی مناسب، ایمن و استاندارد برای دانش‌آموزان در مجموعه استان تهران است؛ «تهران» به لحاظ تعداد فضاهای آموزشی و تعداد دانش‌آموزان در بین استان‌های کشور در رتبه نخست واقع شده است.
شهری با بیان اینکه تعداد قابل توجهی پروژه آموزشی اکنون در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: در مجموعه استان تهران تعداد 168 پروژه آموزشی با 1769 باب کلاس درس و 256 هزار و 813 مترمربع مساحت در دست اجراست و فعالیت عمرانی در آنها جریان دارد؛ این بدان معناست که حتی در شرایط اقتصادی موجود نیز وقفه‌ای در ساخت فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان ایجاد نخواهد شد و کار با قدرت در حال پیشرفت است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به فعالیت ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز اشاره و عنوان کرد: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز همواره در کنار دولت و نوسازی مدارس بوده و هستند؛ در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران، خیرین بیش از 200 میلیارد تومان تعهدات داشتند که نسبت به سال گذشته بیش از 3 برابر شده است.
وی افزود: اکنون نیز 11 پروژه آموزشی با 112 باب کلاس درس و 13 هزار و 492 مترمربع مساحت توسط خیرین مدرسه‌ساز در مجموعه استان تهران در حال احداث است.
شهری با اشاره به مدارسی که با شروع مهر 1398 تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد، تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید آموزشی هستیم و با تلاش همکارانم، 55 پروژه آموزشی با 560 کلاس درس و 72 هزار مترمربع مساحت در اول مهرماه تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد تا این تعداد مدرسه به فضاهای آموزشی استان تهران اضافه شود.
وی گفت: با تحویل 560 کلاس درس جدید و نوساز، دانش‌آموزان در مناطقی که بیشترین نیاز به مدارس وجود دارد، در کلاس‌های درس استاندارد و ایمن به تحصیل خواهند پرداخت.

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap