fa en
آذر 1398
مدرسه «زنده یاد سیدمهدی موجانی» در جوادآباد استان تهران به بهره‌برداری رسید
منتشرشده در خیرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، فضاهای آموزشی استان تهران که در سال 1398 توسط دولت و همچنین مشارکت خیرین گرانقدر مدرسه ساز احداث شده است، در حال بهره‌برداری هستند.

مدرسه زنده یاد سیدمهدی موجانی با پنج کلاس درس، 845 مترمربع مساحت و 376 مترمربع زیربنا در روستای موسی آباد، منطقه جوادآباد از توابع استان تهران به بهره‌برداری رسید و تحویل دانش‌آموزان این منطقه شد.

مدرسه قبلی این روستا بسیار قدیمی و فرسوده بود که در مدت زمان 10 ماه مدرسه قبلی تخریب و مدرسه جدید با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین گرانقدر مدرسه ساز سیدهادی و سیدجعفر موجانی تکمیل و به نام پدر مرحوم این خیرین نام‌گذاری شد.

دستگاه نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با نظارت عالیه مهندسی، یک فضای آموزشی نوساز و مطابق با استانداردهای روز را آماده و در اختیار اداره آموزش و پرورش جوادآباد قرار داد.

دبیرستان هیأت امنایی زنده یاد عفت آهنگری در شهرری استان تهران افتتاح شد
منتشرشده در خیرین


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در ادامه احداث مدارس در مجموعه استان تهران، یک واحد آموزشی خیرساز در ناحیه یک شهرری به بهره‌برداری رسید.

دبیرستان هیأت امنایی زنده یاد عفت آهنگری با 8 باب کلاس درس، 930 مترمربع زیربنا و 1780 مترمربع مساحت در ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری از توابع استان تهران افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

مدرسه زنده ياد عفت آهنگري با تلاش و مشاركت خانواده خيرمحترم مدرسه ساز "لاهوتي" احداث شده است.

در اين مراسم، علي شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران، سيدهادي موجاني رئيس هيات مديره مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستانهاي استان تهران، توكلي فرماندار شهرستان ري، نصيري مدير آموزش و پرورش ناحيه يك شهرري، خانواده خيرمدرسه ساز لاهوتي و جمعي از خيرين و مسئولان حضور داشتند.

لازم به توضيح است، زنده ياد آهنگري چند ماه قبل به ديار باقي شتافت و در مدرسه اي كه پايه گذار احداث آن بود، جايش خالي بود. روحش شاد و يادش گرامي.

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap