fa en
تیر 1402
برگزاری آیین کلنگ زنی دبستان خیرساز حمزه سیدالشهدا(ع) در منطقه ۱۰ شهر تهران
منتشرشده در اخبار


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ،آیین کلنگ زنی دبستان پسرانه حمزه سیدالشهدا علیه السلام منطقه ۱۰ تهران، روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه با همت و مشارکت 60میلیارد ریالی خیر نیک اندیش جناب آقای حاج محمد داودی زاده  برگزار شد.
این مراسم با حضوردکترقفلی رییس جامعه خیرین کشور،جعفری مدیرعامل مجمع خیرین کشور،قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران،شیرزاده معاون فنی نوسازی مدارس استان تهران ، خزایی وکاکی ناظران مدارس منطقه ۱۰, طوسی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ تهران ومسئولان شهرداری وبنیاد شهید منطقه ۱۰ تهران برگزار شد.


طوسی مدیر آ.پ منطقه ۱۰ تهران، ضمن خیرمقدم به مهمانان، از خیر نیک اندیش مدرسه ساز جناب آقای داودی نژاد که دومین مدرسه احداثی را در منطقه ۱۰ تهران می‌سازد تشکر وفدردانی کرد.
قربانی،مدیر عامل خیرین مدرسه ساز شهر تهران در سخنانی بیان داشت خیر نیکوکار حاج محمد داودی زاده ۶ میلیارد تومان جهت ساخت دومین مدرسه خیر سازی که به یاد مادر وپدر بزرگوارشان می‌سازد مشارکت خواهد کرد.
وی اشاره کرد ، وقتی خانواده ای درگیر کار خیر میشود این نیت خیر در تمام نسل های آن خانواده تعمیم و رشد پیدا میکند.
قربانی بیان داشت: سرمایه این کشور تماما در وجود این دانش آموزان هست وسرمایه گذاری بر روی تک تک دانش آموزان مسیر پیشرفت وآبادانی کشور را فراهم میسازد.
ایران مولفه های رشد وتوسعه زیادی دارد که یکی از مولفه های توسعه کشور وجود نیروی جوان  است و یکی از مهم‌ترین وظایف ما کارایی و اثربخشی نیروی جوان و سرمایه انسانی جامعه است. وحهت رشد وتوسعه کشور، نیاز داریم که بر روی جامعه هدف ونیروی انسانی سرمایه گذاری کنیم نا ایرانی آباد وآزاد بسازیم.
قربانی گفت: در شهر تهران ۶۰ پروژه در حال ساخت داریم که با همت خیرین و نوسازی استان تهران تا مهر ماه سال جاری ۲۲پروژه به بهره برداری خواهد رسید.تهران یکی از پر تراکم ترین مدارس کشور را داراست ومی طلبد که خیرین به یاری دولت بشتابند.
مهندس شیرزاده معاون فنی و نماینده نوسازی مدارس استان تهران بیان داشت همیشه از خیرین انرژی مثبت میگیریم.
سرانه آموزشی کشوری ۸ متر مربع است که در تهران به ۴ متر مربع میرسد.وباید تلاش کنیم سرانه فضای آموزشی را به حد استاندارد برسانیم.
دکتر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این مراسم بیان داشت.کار خیر همانند کاشت نهالی در زمین است که تا سالها شاخ وبرگ میدهد وروز به روز گسترده تر میشود .
در پایان کلنگ ساخت مدرسه ۶کلاسه منطقه ۱۰ زمین زده شد.لازم بذکر است خیر نیک اندیش قبلا نیز در همین منطقه مدرسه مشارکتی با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ساخته اند.

آیین افتتاح مدرسه باقرالعلوم خاورشهر «شهرری» با حضور فخاری استاندارتهران / افتتاح زمین چمن طرح شهید سلیمانی شهر ری
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ظهر روز دوشنبه ۹مرداد ماه آیین افتتاح مدرسه ۱۲کلاسه باقرالعلوم خاورشهر(شهرری) و پروژه زمین چمن «طرح شهید سلیمانی» با حضور فخاری استاندار تهران، بشارت فرماندار شهرستان ری، زارع مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مسئولین دولتی ومحلی برگزار شد.

 لازم به ذکر است ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم خاورشهر از محل اعتبارات فرمانداری ویژه شهرری تامین شده است .
همچنین در این مراسم زمین چمن احداثی طرح شهید سلیمانی نیز افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.
بازدیدزارع مدیر کل از مدارس در حال ساخت مناطق 9 و11 شهر تهران
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان تهران، عباس زارع مدیر کل وچگنی معاون اجرایی و نظارت، از طرح های در دست ساخت نوسازی مدارس مناطق ۹ و۱۱ شهر تهران بازدید به عمل آورند.

در این بازدید یک روزه که روز شنبه ۷ مردادماه برگزار شد، از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز و طرح های نوسازی مدارس این مناطق قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید میدانی از روند ساخت و ساز مدارس اسوه در منطقه ۹، علامه مجلسی وشیخ یزدی منطقه ۱۱ شهر تهران بازدید شد.

تحویل ۱۰۹۱ کلاس درس نوساز و استاندارد در مهر ۱۴۰۲ / بهره‌مندی ۳۳ هزار دانش‌آموز از مدارس جدید
منتشرشده در اخبار
 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، «عباس زارع»، مدیرکل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت فضاهای آموزشی، اظهار کرد: با تلاش جهادگران مدرسه‌ساز در مجموعه نوسازی مدارس تهران، وضعیت «فضاهای آموزشی» و «سرانه دانش‌آموزی» استان تهران روز به روز مطلوب‌تر می‌شود و کوشش در بهبود شرایط موجود به صورت تمام وقت در حال انجام است. 

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، تا مهر ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ مدرسه با ۱۰۹۱ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۱۴۲ هزار مترمربع در استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد. نکته حائز اهمیت اینکه، تعداد کلاس‌های درس تحویلی استان تهران در بین استان‌ها کشور در رتبه نخست قرار دارد که نشان از کار جهادی و دغدغه ایجاد فضاهای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان عزیز است. 

زارع با بیان اینکه با تحویل پروژه‌های آموزشی در مهر ۱۴۰۲، حدود ۳۳ هزار دانش‌آموز وارد مدارس نوساز و استاندارد خواهند شد، خاطرنشان کرد: ضمن پیش‌بینی تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی مورد نیاز مدارس نوسازی که در سال جاری تحویل می‌شوند، همواره تلاش مجموعه عمرانی وزارت آموزش و پرورش، احداث، توسعه و بهبود وضعیت مدارس بوده و خواهد بود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به روند افزایش ساخت و تحویل فضاهای آموزشی، عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال، حضور چشمگیر خیرین مدرسه‌ساز و حمایت‌های همه‌جانبه دولت محترم، روند ساخت مدارس در استان تهران رو به رشد است، به طوری‌که در سال ۱۴۰۰ موفق به تحویل ۴۸ فضای آموزشی، سال ۱۴۰۱ موفق به تحویل ۸۸ فضای آموزشی و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ فضای آموزشی تحویل دانش‌آموزان عزیز خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸۳ پروژه آموزشی با ۲۰۲۹ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۲۸۹ هزار مترمربع در دست احداث است که تعداد قابل توجهی از این پروژه‌های آموزشی برای مهر ۱۴۰۳ آماده بهره‌برداری هستند. 

زارع در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور و حمایت همه‌جانبه خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز در مشارکت و ساخت فضاهای آموزشی در نقاط مختلف استان تهران، از حمایت‌های دولت محترم به خصوص رییس جمهوری کشورمان، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و تمامی دولتمردان برای توجه به بهبود وضعیت فضاهای آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

پیام تسلیت دکتر عباس زارع مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه  وتجهیز مدارس استان تهران، دکتر عباس زارع مدیرکل، با صدور پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

متن این پیام  بدین شرح است:

​​​​​​​

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

 

واقعه غم انگیز تاسوعا و عاشورا حسینی که صحنه نمایش رویارویی حق علیه باطل بود حقیقتی است که همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری و مدیحه سرایی و توجه به پیام " عدالت همه جانبه" و "منطق عاشورا" ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان می دهند.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را به تمامی عاشقان و رهپویان حضرت و تمامی همکارانم در ادارات نوسازی مدارس کشور وکارکنان خدوم و حسینی اداره کل نوسازی استان تهران تسلیت عرض نموده و امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی بینش و نهضت حسینی باشیم.

 

عباس زارع

مدیر کل

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap