fa en
تیر 1403
پیام تسلیت دکتر خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت درگذشت " مهندس حسین شمشیری" مهندس ناظر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران
منتشرشده در اخبار

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

کـلُّ مَـنْ عَـلـیـهـا فَـان وَ یـبـقَـی وَجْـهُ رَبَّـک ذوالـجـلالِ والاکـرامِ             

 

خانواده محترم جناب آقای مهندس حسین شمشیری

 

با سلام و احترام

مشیت الهی بر این تعلق گرفته کـه بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

درگذشت جناب آقای "مهندس حسین شمشیری" از همکاران ساعی و پرتلاش اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران را به خانواده محترم، همکاران و سایر بستگان معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

تلاش و کوشش‌های جهادی آن همکار معزز در جهت توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد بسترهای مناسب برای آینده‌سازان میهن عزیزمان بر کسی پوشیده نیست و قطعا با اولیاء الهی محشور خواهند شد.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی، علو درجات و حشر با ائمه معصومین و برای عموم مصیبت دیدگان، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم.

 

 

حمیدرضا خان‌محمدی

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

 

پیام تسلیت عباس زارع مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به مناسبت آسمانی شدن "مهندس حسین شمشیری"؛ مهندس ناظر اداره کل
منتشرشده در اخبار

هوالباقی

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل                  چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

 

خانواده محترم شمشیری

خبر ناگهانی و بسیار اندوه‌بار آسمانی شدن، همکار و دوست عزیزمان، ناظر دقیق، صاحب‌نظر و خوش‌فکر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران؛ یاور صبور و مهربان جناب آقای "مهندس حسین شمشیری"؛ قلبمان را فشرد و زخمی عمیق و تا همیشه تازه بر روحمان گذاشت.

پایان زندگانی درخشان این همکار همراه و یار شاطر، آغاز غم جانسوز دلتنگی در فقدان ایشان است و باور داریم اندوه ما اگر همتای غم شما نباشد کم‌تر نیست.

تلاش‌ها، کوشش‌ها و زحمات مهندس حسین شمشیری در احداث فضاهای آموزشی باعث شور و شادی کودکان و نوجوانان بسیاری شده بود که احساس رضایت آنها تسلی خاطر شما بازماندگان خواهد بود.

ایمان داریم روح بزرگ ایشان در آغوش امن خدای مهربان‌، غرق در نور و رحمت، آرمیده لکن برای شما در تحمل این آزمون الهی صبری جمیل خواستاریم.

عباس زارع بیدکی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران

آیین بهره برداری مدرسه خیری پرویز کلباسی شهرستان ملارد استان تهران، همزمان با افتتاح ۹۵۰ مدرسه در سراسر کشور
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان تهران، همزمان با همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌سازکشوری، آیین تحویل همزمان ۹۵۰ کلاس درس در سراسر کشور با حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت.

بیست‌وششمین جشنواره ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور صبح امروز با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و حدود ۹۰۰ خیر مدرسه‌ساز در سالن اجلاس سران برگزار شد.
این مراسم با پخش زنده افتتاح همزمان ۹۵۰ مدرسه در سراسر کشور در سالن اجلاس سران صورت گرفت.
 
مدرسه خیر ساز دکتر پرویز کلباسی در شهرستان ملارد استان تهران جزو مدارسی بود که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.
 
 
رضامراد صحرایی پیش از این اعلام  وعده داده بود که نقطه هدف‌گذاری وزارت آموزش و پرورش در‌ چله شهید جمهور تحویل ۹۵۰ کلاس درس خواهد بود.
 
وعده‌ای که امروز محقق شد و همزمان با برگزاری این جشنواره ملی، از سوی سرپرست ریاست‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش و ارتباط تصویری با ۷ استان کشور افتتاح و تحویل دانش‌‌آموزان شد.
 
مدرسه خیر ساز پرویز کلباسی، دارای ۹ کلاس درس با زیر بنای ۱۱۷۵مترمربع با زمینی به مساحت ۳۳۵۵متر مربع دارای امکانات نمازخانه،کتابخانه وسالن چند منظوره میباشد.
 
 
 مراسم بهره‌برداری مدرسه پرویز کلباسی شهرستان ملارد با حضور مهندس چگنی معاون اجرایی و نظارت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، سرناظر وناظران پروژه وتیموری راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد اجرا شد. 

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap